Dziękuje Wszystkim za to, ze jesteście ze mna.

Dziękuje Wszystkim za to, ze jesteście obecni, za komentarze, własne przemyślenia i dyskusje pod moimi postami. Mam nadzieje, ze dalej zostaniecie ze mna.

Jestem soba i to jest mój cel życiowy aby tego nie zgubić. Moze czasem zagubiony, niedojrzały, dziwny, zwariowany ale zawsze ten sam. Wierny temu co czuje i mysle.

Życzę Wam z calego serca aby w Waszym życiu zawsze gościła prawda, wolność i milosc. Spełniamy własne marzenia, bądźmy szaleni, ryzykujmy, próbujmy, upadamy i podnośmy sie silniejsi i bardziej świadomi tego czego chcemy.

Ja chce byc szczęśliwy. Co to dla mnie oznacza ?

Zycie zgodnie z tym co czuje i mysle. Robienie tego co sprawia mi przyjemność. Otaczanie sie ludźmi którzy kochają i akceptują mnie takim jakim jestem a nie próbują zmieniać. Doświadczalny rożnych sytuacji życiowych. Najgorsze co mozna zrobic to znaleźć własna strefę komfortu i w niej pozostać, robic cos na co wcale nie mamy ochoty, udawać kogos kim nie jesteśmy po to tylko zeby sie wypasowac w jakies kanony zachowania. Zycie lubi szalonych indywidualistow. Wiem, ze to ciezka droga ale uwierzcie warto !!!

Leave a comment