Obejrzyj film „Natalia Przybysz czyli aborcja dokonana w prasie.” w YouTube

3 thoughts on “Obejrzyj film „Natalia Przybysz czyli aborcja dokonana w prasie.” w YouTube

  1. Ciekawe, jak Natalia Przybysz za kilka, kilkanaście lat wytłumaczy się z tego wywiadu przed swoimi dziećmi. A wiecie, nie macie braciszka/siostrzyczki, bo mieszkanie było za małe… I to uczucie ulgi i radości, które opisywała – psychopatka zwykła i tyle.

    Liked by 1 person

  2. Nie czytałam artykułu. Szkoda, że nie wstawiłeś linka do wersji elektronicznej albo jakiś zdjęć, żeby można było sobie samemu przeczytać przed obejrzeniem Twojego filmiku.

    O aborcji wypowiedziałam się na swoim blogu, co zostało przyjęte trojako xD Trzy osoby z puli ludzi, którzy mnie ‘śledzą’ miało odwagę coś napisać. Ok. Pomyślałam sobie ‘szanuję ich opinie’. A potem się zastanowiłam. Sokrates (a właściwie Platon) mówi, że są ludzie, których opinie należy poważać i szanować i są tacy, których opinii nie należy szanować. Że lepiej w danych kwestiach ufać opinii eksperta niż grupy ludzi, którzy się na sprawie nie znają i kierują uczuciami.
    I pomyślałam sobie, że ta jedna osoba na trzy nie tylko nie jest ekspertem, ale uważa, że kobieta ma prawo tak po prostu (nazwijmy to po imieniu) zabić. To jest zrobić coś z założenia złego. Postanowiłam więc odpisywać do wyczerpania woli dyskusji. Bez uładzania i przesadnej dyplomacji. Żaden z jej argumentów mnie nie przekonał. Bo czym z definicji jest przerwanie ludzkiego życia?

    To o czym mówisz w filmiku.. O osobie znanej, która w taki sposób mówi o swojej aborcji.. Pomyślałby kto, że ci ‘celebryci’ powinni zdawać sobie sprawę z tego, że mają duży wpływ na społeczeństwo. Że spoczywa na nich odpowiedzialność za to, co mówią (zwłaszcza publicznie). I opowiadanie się w sposób radykalny po jednej ze stron bardzo zaognionego i kontrowersyjnego sporu, nie jest dobrym posunięciem. Nigdy.
    Mam wrażenie, że ustosunkowujesz się do tego wywiadu naprawdę myśląc. Niestety odnoszę wrażenie, że próbujesz być zbyt… bezstronny? Nie miałam też wrażenia, żebyś powiedział co naprawdę sądzisz o aborcji i postępowaniu pani Przybysz. Jakbyś się hamował. A ja jestem bardzo ciekawa co by było gdybyś tego nie robił.

    Ciekawy temat. Pozdrawiam.

    Like

Leave a comment