Zmiana kariery zawodowej.

Hej kochani,

Wczoraj byłem na rozmowie w sprawie pracy. Interview przebiegło korzystnie dla mnie ale największy problem miałem z dostarczeniem drugiego potwierdzenia adresu zamieszkania. Pierwsze wziąłem z banku ale nie miałem pojęcia skąd wstrząsnąć drugie. Wpadłem na pomysł aby napisać do właściciela mieszkania i dziś właśnie dostarczył mi list w którym zaświadcza, że jestem osobą która wynajmuje mieszkanie. Mam nadzieję,  że to wystarczy. Zrobiłem zdecydowany zwrot w swojej “karierze” zawodowej w Londynie. Miałem dosyć pracy na magazynach, z biur do których wysłałem CV nikt się nie odezwał, kelnerem i barmanem można zostaw w każdej chwili dlatego zdecydowałem się aby spróbować swoich sił jako opiekun medyczny. Od zawsze lubiłem pomagać ludziom. Mam nadzieję,  że proces mojej rekrutacji zakończy się pomyślnie i zacznę pracować z osobami starszymi. Od wtorku do piątku będę miał 7 godzinne szkolenia które kosztują 250 funtów ale agencja pokrywa koszty. Warunek jest tylko jeden po zakończeniu kursu muszę współpracować z nimi minimum 1 rok w przeciwnym razie jestem zobowiązany zwrócić koszty kursu. 

Mam nadzieję,  że nowa praca będzie satysfakcjonującą. 

Pozdrawiam Was gorąco.

6 thoughts on “Zmiana kariery zawodowej.

  1. Powodzenia. Warto spróbować czegoś innego tak jak mówisz. Z przypadku kilku krewnych i znajomych wiem, że jest to fizycznie (niekiedy i psychicznie) bardzo ciężka praca w zależności od przypadłości Twoich podopiecznych, ale próbować trzeba. Kiedy zaczynasz? 😉

    Like

    1. Od wtorku do piatku mam mam treninigi więc jeszcze nie wiem. Każda praca jest ciężka i wymagająca jeśli chce się pracować a nie tylko udawać, że się pracuje. Myślę, że ta będzie lżejsza niż praca na magazynie gdzie przez 8 godzin większość czasu trzeba podnosić ciężkie rzeczy.

      Like

  2. Pracowałam jako opiekun osób starszych pod Londynem dawno temu i była to świetna praca. Dająca bardzo dużo możliwości poprawienia ludziom bytu, tylko i wyłącznie swoją serdecznością. Były trudne momenty – starzy ludzie niestety umierają, ale satysfakcja z pracy była ogromna. Za to ankieta mnie poskładała. Nie wiedziałam, ze pracodawca ma prawo zadawać takie pytania w ogóle… Oo

    Liked by 1 person

    1. Cieszę się, że tak mówisz bo sporo osób mnie demotywuje, że to bardzo ciężka praca a ja nie jestem typem osoby, która chciałaby pracować ciężko fizycznie. Pracodawca powiedział mi, że każdy ma równe szanse w tym zawodzie i jest zakaz dyskryminacji że względu na kolor, religie, płeć, orientację seksualna czy pochodzenie.

      Liked by 1 person

      1. Mam nadzieję, że dam radę i praca okaże się satysfakcjonującą. Trochę zaryzykowalem. Trzeba było uiścić opłatę za sprawdzenie niekaralności oraz 4 dniowe treningi są płatne jeśli się zrezygnuje z pracy wcześniej niż bycie rok z danym domem pomocy. Kto nie ryzykuje ten nic nie zyskuje i nie doświadcza.

        Liked by 1 person

Leave a comment