Praca/Meskosc/Bycie sobą 

Cześć kochani,

Dawno się nie odzywałem. Co u mnie ? Bywa różnie czasem radośnie czasem melancholijnie. Nadal szukam pracy. Wysłałem mnóstwo CV, byłem na kilku rozmowach w sprawie pracy ale zawsze słyszę to samo odezwiemy się pod koniec tygodnia. Nie ma co. Nie poddaje się. Dalej walczę aby spełniać własne marzenia. Nikt nie powiedział,  że będzie łatwo. W przyszłym tygodniu wybieram się do agencji pracy o zobaczymy co będzie. 

W tym tygodniu miałem spotkanie. Poznałem pewnego chłopaka,  który od razu uprzedził mnie ze szuka faceta męskiego.  Pomyślałem sobie, że moje szanse są zerowe. Było mi trochę przykro ale postanowiłem udać się na spotkanie. Co się okazało?  Chłopak okazał się fryzjerka i stwierdził, że wyglądałby lepiej gdybym powrócił do naturalnego koloru włosów ponieważ fryzjerka zrobiła mi krzywdę. Polecił mi także wyjąć kolczyka i zachowywać się bardziej męsko. Po zakończonym spotkaniu zaczęła się burz mózgu. Może rzeczywiście powinienem siebie zmienić? Może wtedy poznam kogoś kto mnie pokocha ? Może dopiero wtedy będę miał szansę na prawdziwy związek? 

Wiecie co. Pieprzyc to. Ktoś kto na pierwszym spotkaniu chce Was zmieniać nigdy was nie będzie szanowal. Im dłużej będziecie tkwić w takich relacjach tym więcej będziecie musieli zmieniać w sobie aby dopasować się do idealnego modelu Waszego partnera czy partnerki.

Zapomniałem o tym że zawsze chciałem być sobą i robić to co czuje. Jestem jaki jestem. Ze swoimi wadami i zaletami. O ile nad charakterem i emocjami można pracować o tyle nie pozwólcie nikomu aby dyktowal Wam jak macie wyglądać. Taka osoba nie jest warta tego aby dać jej miłość. Człowieka akceptuje się takiego jakim jest i na tym polega bezwarunkowo miłość. Dajemy coś od siebie bo chcemy.

Dla mnie męskość to przede wszystkim umiejętność bycia prawdziwym przyjacielem. Jestem emocjonalny. Jestem wrażliwy. Moje ruchy są kobiece. Co z tego ? Potrafię być przyjacielem. Potrafię być wierny. Potrafię kochać. Bądźcie sobą i nie dajcie się szufladkowac. Jesteśmy wszyscy ludźmi. Wolnymi ludźmi. 

Pozdrawiam i życzę Wam szalonego weekendu.

17 thoughts on “Praca/Meskosc/Bycie sobą 

  1. Czym jest męskość a czym kobiecość? Nie dajmy się zwariować, czasy się zmieniają, twarde granice między płciami się zacierają. Nie zmieniaj się dla kogoś, bo uważa, że taki jaki jesteś, jesteś niedostatecznie dobry. Będzie chciał Cię zmieniać do końca życia. Dla kogoś będziesz ideałem taki, jaki jesteś 🙂

    Liked by 3 people

    1. tu chyba nie do końca masz rację… to, że faceci są zniewieściali, a kobiety męskie to wybryk czasów, ale szanujmy naturę, bo wyginiemy… pozdrawiam. Piotr zapewne jest wspaniały taki jaki jest, ale nie chciejmy by męska populacja była cała taka jak On. Wyjątkowość była i jest – sam Piotr ponosi trudy i zapewne sobie poradzi 🙂
      Ostatnio w rozmowie koleżanka chciała być nowoczesna i pochwaliła życie w trójkącie i cóż nie poczuła się szczęśliwa gdy okazało się, że mąż ją zdradza… 😦 pochopne opinie bywają bolesne.

      Liked by 1 person

      1. Ja też nie chciałbym aby całą męska populacja była podobna do mnie. Każdy z nas jest wyjątkowy. Dla mnie najważniejsze jest to aby zachowywać się i być takim jakim się jest a nie dostosowywać się do danych kanonów na siłę. Kiedy nie sprawia nam to żadnej przyjemności czy satysfakcji a wręcz przeciwnie odbiera sens życia.

        Liked by 2 people

  2. masz wiele racji, ale życie nie raz rzuci na glebę, a ci których nazywasz przyjaciółmi dokopią… ale to wszystko się zmienia 🙂 Ty nadajesz się i powinieneś szukać pracy jako model i facet w ekskluzywnych sklepach – jeśli lubisz się stroić…
    Wyglądasz świetnie, ale jesteś trudny – bo jesteś sobą. Trzymam kciuki za powodzenie! 🙂

    Liked by 2 people

  3. Dzięki. Należy zadać sobie czy bycie trudnym to wada czy zaleta. Najważniejsze to być sobą. Najczęściej kłamstwa i pozory doprowadzają ludzi do depresji i samobójstw. Ludzie nie potrafią radzić sobie z własnymi emocjami ponieważ głęboko je ukrywają i maskują. Nie od dziś wiadomo, że za bycie sobą trzeba płacić wysoką cenę ale moim zdaniem warto. Pozdrawiam ☺

    Liked by 1 person

  4. Nie podoba mi się nazywanie kobiet i mężczyzn wykraczajacych poza kanony wybrykiem natury. Najpiękniejsze na świecie jest to, że każdy z nas jest inny i dla każdego na tej planecie jest miejsce na życie w szczęściu i miłości. Przynajmniej marzę, żeby tak było. Świat idzie do przodu, już czas pozwolić ludziom być takimi, jakimi chcą być. Ludzkość od tego nie upadnie.

    Liked by 2 people

  5. “Może rzeczywiście powinienem siebie zmienić? Może wtedy poznam kogoś kto mnie pokocha ? Może dopiero wtedy będę miał szansę na prawdziwy związek? ”

    Ale herezja i fanaberia….
    By ktoś naprawdę mógł cię pokochać… musisz pokochać samego siebie w pierwszej kolejności, zaakceptować każdą swoją wadę rozumiejąc że tam są, cieszyć się każdą swoją zaletą i pierdolić z górki każdego kto cię nie akceptuje… chyba że sam w pełni, z ręką na sercu nie akceptujesz siebie… to zmień te rzeczy które sam w sobie nie akceptujesz…
    Myślenie o sobie to nie egoizm, na początku i na końcu jesteś ty sam…. A może raczej sam, ty… Jak będziesz szczęśliwy będąc z sobą, wtedy masz dopiero szansę na prawdziwy związek :]

    Liked by 2 people

  6. Genialnie to napisałeś. Jeśli ktoś poprawia cię na pierwszym spotkaniu to już cię nie akceptuje. Masakra. jak dobrze że to wychwyciłeś, brawo Piotrze. Bądź sobą i takim właśnie niech ktoś Cię pokocha, wtedy będziesz swobodny w jego obecności. Hura!

    Liked by 2 people

  7. Jak ktoś od razu na wejściu mówi, że masz się zmienić, to nie obchodzi go kim jesteś. Marzy jedynie o spotkaniu swojego ideału i będzie przekonywał innych, żeby byli właśnie tacy, jak w jego głowie. Dobrze, że go olałeś!

    Like

Leave a comment